• Könyvek
  • Akciók
  • Könyvimádók magazinja
ROI a közösségi médiában
ISBN: 9789633040973
Megjelenés: 2018-04-24
Oldalszám: 368
Kategória

ROI a közösségi médiában

0 (0)
A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.

A szerzõk ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.

Saját sikereikbõl kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésbõl álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.

Használd okosan a közösségi médiát a márka erõsítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
Több mutatása
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Kívánságlistára
Kedvezményes
szállítás 11 000 Ft-tól
Több ezer
átvevőpont
Naponta
bővülő kínálat
10% kedvezmény az
előjegyezhető könyvekre
A szerzőről
Feliratkozom a szerzőre
Több mutatása
Hasonló könyvek
Kapcsolat
+36-1-770-8702
(munkanapokon
10:00 és 16:00 között)
Vásárlás
2021 www.olcsokonyvek.hu © Minden jog fenntartva Publish and More Kft.
VisaMastercard